زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

گلخونه من

شاعر دهه دوره نوجوونیه ما میفرمان که:

ولی چقد آخه باز باید از گلها گفت ؟
حرفهای دلو پنهونی تو قصّه ها گفت طلسم شرممو باید که بشکنم
اگه دل بزاره حرفمو اینبار بزنم گل و گلدون بهونن ، باد بارون بهونن
شب و ستاره و مهتاب و آسمون بهونن اگه میگم برات از دل خستم
بهونست که بگم ... گل و گلدون بهونن ، باد بارون بهونن


بعلههه این مقدمه بود که دوباره فخر فروشی کنم و عکس باغچه و گلدونهای عزیزمو براتون به نمایش بگذارم خخخ


 

 زده به سرم که انتحار براتون عکس بزارم:دی


خب چشماتونو ببندید که دارید به گلخانه سلطنتی من نزدیک میشیدالکی




میخام عکساشو گنده ببینید.پس برای اینکه بیشتر لذت ببرید رو لینک ها کلیک کنید بی زحمت.



از پله های حیات که میخاهید پایین بیایید دو تا شمعدونی ناز و جیگر به شما چشمک میزنن


شمعدونیا



یادتونه گفتم یه حوض داریم که با خاک پرش کردن؟این همون حوضه!منهتها توش سبزی خوردنی کاشتیم که ایشالا که از این نظر خودکفا شویمالبته هنوز کوچمولو هستن.ایشالا بزرگ شن بخوریمشون(شکلک آب دهن قوورت دادت)


حوض سبزی!


یه بار دیگه به همون عکس برگردید و اگر خانوم مرغه توی عکس رو ندیدی بهش توجه کنیدایشون به همراه شوهر و دو هووی خود در حیاط خانه ما سکونت دارن و از غذاهای باقیمانده ما تناول میکنند و به این ترتیب ما غذای دور ریز نداریمدر عوش همسر محترمشون صبح ها با صدای قوقولی قوقوی خود مارو از خواب بیدار میکنه و چنان قوقولی ای میکند که حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس رو هم دلش میخاد بیدار کنه


روی این حوض من چی گذاشتم؟؟

من سه تا حسن یوسف زیبا با رنگهای مختلف قرار دادم.

حسن1 

حسن2

حسن 3


حالا به خود باغچه میریم و از گلهای درونش لذت میبریم


این گلها اسمشونو نمیدونم:( ولی خیلی درشت و در دو رنگ زیبا هستند.زرد و بنفش


این یکی گل هم فکر میکنم گل میمونی باشه.دقیق اطلاع ندارم. در دو رنگ بنفش و سفید


گلهای رز صورتی و قرمز

و در نهایت یه گل که از قدیم الایام باهامون بوده و گلهای ریز یاسی رنگ میده.البته تو این عکس هنوز خوابه و اسمشم گل شبدر هست:)  کلیک. و گلهاش این شکلی هست


ایناهم کاکتوسای خواهری هستن که من به فرزندی قبولشون کردم:)) 

به ترتیب قد وایسادن کلیک

امیدوارم لذت برده باشین

اگه اسم بعضی از گلهارو بلد بودین به منم بگین جاهل از دنیا نرم






نظرات 4 + ارسال نظر
حدیث پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 19:46

سلاااااااااااااااااام
اینجارو نیگااااااااااااااااااااااا
آقامنم میخوام منم خونه حیاط دار با پنجره های رنگی میخوام
آقاااااااا تو حیاطتون جون میده هندونه بخوری بعد آبپاشی گلا
اون گله هست میگی زرده درشته شبیه نرگس زرده که بهش نرگس آفریقایی میگن فکر کنم
http://www.delgarm.com/images/news/a733/1392/10/26/T1389851549.jpg
برگاش و تا حدودی گلش با عکس نرگس زرد تطابق داره اون بنفشه هم همینطور
اون آخریه هم که میگی قدیمیه صد درصد شبدره شک نکن
خییییییییییییلی دل انگیز بودن
مرسی به ماهم نشون دادی دل انگیزان رو
خانه تان همیشه سبز

سلاااااااام
میخرم برات عزیزمممممم
یکم با این عکسه فرق داره.آخه گل ما وسطش اینطور نیست.این بازه ولی واس ما بستس ولی خیلی شبیه
چشاتون دل انگیزههه

گلنوش شنبه 26 اردیبهشت 1394 ساعت 18:25





مزاحم لذت بردن من نشید





سلاااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممم
وای سوگلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
خونتون فوق العاده ستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
باغچه خونتون فوق العاده ستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
گلدوناتون حوضتون کاکتوساتون همه شون فوق العاده هستن خیلی خوشگله خیلی
باید واسه سازمان یه اردوی خونه سوگلی گردی بذارم

خونه ی پیکاسوگلی هزارتا قصه داره
خونه ی پیکا سوگلی گلدون و باغچه داره
کنار خونه ی اونا همیشه سبزه زاره
دشتاش پر از بوی گل اونجا همش بهاره

خیلی زیبا بود و مرسی که لذت از زیباییشو با ما هم تقسیم نمودی

سلاااااااااااام گلنووووووووووووش
ممنوووووونمقابل شمارو نداره عزیزممم
باید اسم خونه منو به عنوان یکی از میراث فرهنگی سازمان ثبت کنیدو هرساله با جذب تعداد زیادی گردش گر،منبع درآمد و اشتغال عده زیادی از همراهان وبلاگ فراهم آید

آخیگلنوشِ همیشه شاعرِ شعر هایِ نوسالژیِ شیرینِ زیبا
مرسی گلنوشی

نگاه جمعه 29 آبان 1394 ساعت 12:57

سلام گل های قشنگی داری از همه جالب تر برام اون گل شبدر بود
نمیدونم خود شبدر رو دیدی یا نه سوگلی جان
یه رسمی بین مردم هست که همه چی رو به فال نیک میگیرن از جمله اینکه
چون شبدر اصولا سه برگ داره؛اگه شبدر چهار پر یا چهار برگ پیدا کنی میتونی یه آرزو کنی.

سلااااام عزیز ددددل:*
جددی؟؟چه جالب نشنیده بودم
خوده شبدر منظورت برگای قلبی شکلشه؟

مریم سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 03:15

سلام.
به به واقعا لذت بردم. هزار الله اکبر.
خب خانمی اسم اون دو تا گل زیبای زرد و بنفش تو باغچه زنبق هست. که بصورت شاخه بریده ولی کوچکتر هم به فروش میرسه.
و یه سوال داشتم ازت. میشه اسم دوربین و لنزی که برای عکاسی استفاده کردیو بگی. عکسا کیفیت خیلی بالایی داشتن.
ممنون.
مریمی.

سلااام مریم خانومی
خوشحالم لذت بردین دوستم
دوربینم دوربین گوشی هست عزیزم.مال برادرمه htc و فک میکنم 13 مگاپیکسلی باشه
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد