زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

آرزو



دوست دارم یه همچین میز کار و قفسه هایی واسه خودم درست کنمیکی از کارایی که دلم میخاست  یاد بگیرم نجاری بودچون همیشه دوست داشتم چیزاییو که تو ذهنمه خودم واسه خودم درست کنم.حتی خیاطی و بافتنی هم دوست داشتم یاد بگیرمولی هیچ وقت فرصتشو برای خودم ایجاد نکردم .وقتایی هم که فرصتش بود انقد  تو یادگیری عجله میکردم که از هر کاری فقط یه اپسیلون یاد گرفتم که به درد نمیخوره.

بعضی وقتا حس میکنم بیشتر ساعتایی که تو مدرسه گذشت ،زمان تلف شده ی زندگیمه.اصلا یکی از فانتزیام این بود که بچمو هیچ وقت مدرسه نفرستم و چیزایی رو که نیازه یاد بگیره بعضیاشو خودم یاد بدم ،یا بفرستمش پیش کسی که متخصص در اون زمینه هست.چون افت خلاقیت و رفتار رو از وقتی که خواهرم رفت مدرسه کاملا احساس کردم.قبل از مدرسه حرفایی میزد،نقاشیایی میکشید و رفتارایی داشت که من هرکی میدید میگفت این خیلی بچه ی خاصیه!ولی همین که پاش به مدرسه باز شد علاوه بر اون استرس و فشار و گاها کم شدن اعتماد به نفسش به خاطر رفتارای اشتباه معلم ،خلاقیتشم از دست داد.همه ما اینطور بودیم!فقط کسی آنالیزمون نکرده بود.

آخ اگه میتونستم به این آرزوم هم برسم....

نظرات 3 + ارسال نظر
گلنوش سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 10:37

وایییییییییییییییییییی این چیقده نمکههههههههه
واسه منم یکی بساز

دقیقا همینطوره قاتل خلاقیتن قاتل
اکثرا اگر چیزیم میگن بچه ها درست کنن خانواده درست میکنن بچه ها برمیدارن میبرن
واقعا که

اصلا میخام یه عالمه ازینا بسازم تولیدی راه بندازم صادرش کنم به کشورای دیگه
........
بله ..والااا با این مدرسه هاشون
آره یعنی این خواهر من کچلمون کردهههه.واسه هرچیز بیخودی میاد گریه میکنه میگه خانوم گفته اینو درست کنید اونو درست کنید.اکثرا هم چیزای سخت!خب آخه معلم عزیز تو اگه میخای بچه یه چیزی یاد بگیره همونجا تو مدرسه بهش یاد بده جلوی چشم خودت درست کنه با دوستاش .یکم چیز یاد بگیره.همه زحمتاشون واسه خونوادست

گلنوش پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 11:54

حجکم مقبوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول
حاجیه خانوم سوگلی :*

مممنوووووووووووووونم گلنوش جووووووننم
ایشالا این سفر نصیب خودت با خونواده بشه

حدیث جمعه 7 فروردین 1394 ساعت 20:18

سلاااااااااااااااااااااااااام سوگللللللللللللللل
سال نوت مبارک باچه مممممممممممماچ ماچ ماچ
ایشاا.. سال خیلی عالی ای برات باشه
ایشاا.. امسال سندروم طرفداربگیری به حق علی
این آروزی شبیه آروزی مارو میخای برنداری تابه حقیقت بپیونده
عایا؟

سلاااااااااااام حدییییییییییییییییث
مرسی عزیزم.با تاخیر من تبریک میگمالبته هر روزتان نوروز
ممنوووووونم
ایشالاااااا همه سندروم طرفدار بگیرن.از ما که دیگه گذشتتتتتتهعیییی
دلم میخاد بیام برش دارم.کلی هم حرف داشتم ولی اصلا فرصت نمیشه.یعنی میشه هااا ولی فرصت درست حسابی که با آرامش بشینم حرف بزنم نمیشهایشالا بعد از این ترم
همش بهونس!تنبل شدمتنبللللللللل کش داااااااااااار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد