زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

خواهر خوبم



خواهرم یه سری اخلاقای خاص داره.وابستگیش یه مقدار با همسن و سالاش متفاوته .قضیه ازین قراره که یه سال پیش بابا برای خواهرم چنتا جوجه بلدرچین خرید.مریم  هر روز به جوجه ها غذا میداد و باهاشون بازی میکرد.خیلی وقتا ساعت ها مینشست باهاشون حرف میزد.یه روز در انباری باز مونده بود و گربه اومد و همه بلدرچینارو کشت.بابام حواسش نبود خواهرم داره گوش میده.داشت تعریف میکرد که گربه چطور با نامردی قفس بلدرچینارو پر از خون کرده!دیگه ازون به بعد خواهرم کارش شد گریه.هروقت یادش میوفتاد گریه میکرد.چند ماه پیش دوباره یاد پرنده هاش افتاده بود.(شب قدر بود،تو مسجد بودیم)یهو دیدم مریم همینجوریییی داره گریه میکنه.فکر کردم  فضارو درک کرده  و گریه میکنه.ازش پرسیدم چرا؟گفت آبجی حیوونا وقتی میمیرن کجا میرن؟

گفتم میرن بهشت!گفت مطمئنی؟؟گفتم آره همشون میرن بهشت ،پرنده های تو هم رفتن بهشت

خیالش راحت شد!!!

دیروز وقتی از کاراموزی  اومدم با خواهرم تنها بودیم.یکم غذا پختیمو حرف زدیم(بیشتر اون حرف زد.خیلی حرف زدنو دوس داره)

بهش گفتم دوس داشتی آبجی کوچیک داشته باشی یا بزرگ؟

گفت بزرگ....اصلا چرا ازینا میپرسی؟،(وقتی مستقیم از احساساتش میپرسیم طفره میره.خیلی تو بیان احساسش مغروره.)

انقد اصرار کردم بهش گفتم منو دوس داری؟

همیشه جواب میده این چه سوالیه!!!

گفتم خب چرا دوسم  داری؟چرا آبجی بزرگ دوس داری؟

گفت اون شبو یادته؟بهم گفتی حیوونا میرن بهشت؟اگه تو اون حرفو بهم نزده بودی من تا الان هر روز گریه میکردم و غصه میخوردم.

.

.


بعضی وقتا حس میکنم با یه آدم بزرگ با سایز کوچیک طرفم


نظرات 4 + ارسال نظر
گلنوش جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 13:19

ای جااااانممممممم عزیزممممم خواهر لپ کشونی سوگلیییییی
گلنوش قلبونشششششش اینقده بامزه و دوست داشتنیههههه ♡
خدا شما خواهرای دوست داشتنی رو واسه هم نگه داره زیر سایه باقی خانواده
بعلهههه منم یه سوگلی داشتم خعععلی دوسش میداشتمممم پس چییییی :*
خواهر خوبس خوب خواهرش :دی
ماشالا کاملا مشخصه خیلی باهوشهههههه عزیزممممم

ممنوووونم خواهرم هم از همینجا کمال تشکر و ممنونیت را داره
خدانکنه گلنوووشی
آره بچه بامزه ایه.ولی خب هر بچه ای تو یه ساعتایی خیلی اعصاب خورد کن میشه که دوس داری بزنی لهش کنی
ممنووونم ایشالا خدا تو و برادرتو براهم و هر دوتونو برای پدر مادرت و پدر مادرتو برای شما حفظ کنه
خخخخ لطف داری دوستمخجالتم میدی
خواهر خیلی خوبه.مخصوصا خواهر بزرگ که همه جا حمایت کنه
ممنون.آره دختر باهوشیه.از مسائل پیرامون درک خوبی داره

p.t جمعه 16 مرداد 1394 ساعت 20:33

خدا حفظش کنه براتون

ممنونم عزیزم

نگاه سه‌شنبه 26 آبان 1394 ساعت 08:40

ای جانم
چه نااااز...و دوستداشتنی!

قوبااااانت

p.t یکشنبه 2 اسفند 1394 ساعت 17:05

سوگلی بنویس دیگه

سلاام پی تیییی
اینجا هنوز خواننده داره؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد