زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

آمدنم بهر چه بود...؟

کاش یه تبصره ای ،فایل پیوستی،توضیحاتی چیزی هم میزاشتن کنار این افضل مخلوقات واسه اونایی که گیر کردن...


ما هم اینو میدونیم که زندانه.تو فقط بگو چجوری وا رهانیم؟:|


+خورشید و خیلی چیزای دیگه...

+

چقدر کوتاه بود
فاصله ی غدیر تا عاشورا

بالا رفتن دست پدر، تا پایین آمدن سر پسر


+


خیلی سخته....دنبال چیزی بری...برای چیزی وقت و عمرت رو صرف کنی و آخرش بفهمی این همون چیزی نبود که میخاستی...!

+

دعای 22 صحیفه سجادیه

معنی این دعا رو حتما بخونید.آرامشی داره وصف ناپذیر...

  ادامه مطلب ...

شاید تو راس میگی!

قبلا گفتم که انتخاب مشاور و روانشناس خوب واقعا کار سختیه.یه مشاوره غلط میتونه کلا مسیر زندگی رو کج کنه.جاتون خالی یه روانشناس پیدا کردم.گفتم حالا یه محک بزنیم ببینیم اولین مشاوره چطور میشه.یه مقدار صحبت کردم و گفتم سشتابمهثئمرد ئسدشنتصاضیثخبیودسنذشی و بعدش ذکر کردم که صظیربمنشبثذزد ئشدتییرر ...........و بالاخره بهش گفتم که تازگیا فراموشی گرفتم و چیزای مهم رو فراموش میکنم.نزدیک یکی دو ساله دارم روز به روز بدتر میشم .

گفت حتما بهت شوک وارد شده

گفتم نه.هیچ شوکی بهم وارد نشده

گفت پس حتما وارد رابطه احساسی شدی و کسیو دوس داری و شکست عشقی و این حرفا..

گفتم نه بازم اشتباهه.گزینه بعدی لطفا

گفت خوب اگه اینا نباشه پس حتما از عوارض افسردگیته

گفتم: چی؟؟!؟!من؟!؟!افسرده؟!؟شیب؟!بام؟؟مگه من افسردم؟!؟!؟من بابام افسرده بوده یا مامانم؟؟!؟

گفت نمیدونم.فک کنم افسرده ای.نظر خودت چیه؟فک میکنی چه علتی میتونه باعث شده باشه که تو افسرده شی؟

هیچی دیگه:| دنبال یه سیم برقم که اگه کسیوباهاش دار بزنی ، پاره نشه:|



پ.ن:بعد نامبرده هی میگه به خودت ایمان بیار!

آخه آدم حسابی!! اول یه معجزه ببینم ،بعد ایمان بیارم دیگه.همینجوری خشک و خالی که نمیشه.میشه؟ :|

من و خواهرم

خواهرم دوباره نبوغش رو به کار انداخت و امروزبعد از اینکه از دانشگاه خسته برگشتم خونه، بهم گفت:آبجی تو چقد شبیه بینا ها هستی!

گفتم بینا؟!؟!؟مگه باید شبیه نابیناها باشم؟!!؟

گفت:نــه اون بینا منظورم نبود.منظورم اینه که شبیه آدمایی هستی که نا ندارن

من:  :|:|

بدون دست،بدون پا،بدون دلهره

حرفا پشت سر هم تو مغزم ردیف میشن،تند تند از کنار هم میگذرن و بدون اینکه به نتیجه برسن دوباره میرن بالا میان پایین میگن عمو یه دور دیگه!!بعد از جستجوی زیاد ریشه یه سری از مشکلاتو فهمیدم ولی نسبت به حل کردنشون ناآگاهم.به نظر من همه آدما تو زندگیشون باید نیاز به رفتن پیش مشاور یا خوندن چنتا کتاب روانشناسی رو حس کنن!حتی شده تو یه محدوده زمانی حساس.اصن کسی که تا حالا تو زندگیش با خودش به مشکل برنخورده باشه به نظرم نسبت به خودش بی اطلاعه،و حتی نمیدونه که این مشکلات و نقص هارو داره.سه شنبه از طرف دانشگاه یه فیلم رو اکران کردن که البته این اکران برای حمایت از کودکان سرطانی بود.دو تا از دوستام هم باهام اومدن،دو تا از اون دوستای همیشه خوش،همیشه خندون،و البته گاهی اوقات از شدت خوشی شبیه مشنگا میشن.قبل از پخش فیلم چنتا تصویر و نماهنگ برای پخش گذاشتن و سالن آمفی تئاتر پر شد از صدا و همهمه دانشجو ها.بعضی ازین دانشجو هام که نزده میرقصن!حالا درسته که آهنگ خیلی شاد و مفرحی بود(و البته از نظر من چقد آهنگ ناموزونی نسبت به موضوع انتخاب کردن)ولی واقعا نمیدونم با چه انگیزه ای دانشجوها دست و جیغ و هورا میکشیدن و ابراز شادی میکردن.شاد بودن خوبه ولی نه تو هر مکانی،نه تو هر موقعیتی.معصومه میگه توئم دست بزن انرژیت تخلیه شه ،چیه عین پیرزنا نشستی!گفتم آخه تو یه نگاه کن به عکسای نماهنگ.ببین واقعا اینارو میبینی دلت ریش ریش نمیشه؟آدم گریش میاد،مناسبتی نداره من انرژیمو تخلیه کنم!خدا به پدر و مادر این بچه ها صبر بده.آدم عکسشونو میبینه غصه دار میشه چه برسه به اینکه یکی ازین بچه ها تو خونش داشته باشه.

اینکه میگم همه آدما نیاز به روانشناس دارن اینجا مشخص میشه.حتی اونایی که زیادی شادن،زیادی میخندن!شاد بودن زیادی هم به نظر من یه ایراده رفتاریه.ابراز شادی تو همه جا یه مشکله.یکی زیادی شاده،یکی هم در به در دنبالشه ولی پیداش نمیکنه.خیلی دلم میخاد با یه آدم با تجربه حرف بزنم،یکم منو به راه راست هدایت کنه!

+پیشنهاد قابل تامل

توضیح:این آدم میتونه ادعا کنه که به خدا خیلـــــــــــــــی نزدیکه.کاش قد یه نخود از ایمان و اراده ایشونو من داشتم:(

آدم باید تو هرکاری که وارد میشه بهترین باشه:|


دایی من تو یه شرکتی مشغول به کاره که مدتیه رییسش عوض شده.رییس قبلی واقعا آدم بی خاصیتی بود.کلی پول از شرکت به جیب خودشو دوست و رفیقاش ریخته بود،آخر هم گندش در اومد،همه فهمیدن،کل شرکت به هم ریخت و بیرونش کردن.ولی رییس جدید فوق العاده آدم با لیاقتیه.اصلا یه زبلیه که خدا میدونه.دو برابر رییس قبلی ،جیب شرکتو تیغ میرنه ،آب تو دل هیشکی تکون نمیخوره،اصلا واسه ریاست ساخته شده پدرسوخته