زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

روز خوب بعد از چند روز بد

طولانی است...و نکته اموزنده ای هم ندارد...شاید با خواندش حوصله تان سر برود...حکم خاطره  دارد

ادامه مطلب ...

هر روزتان عید

سال جدید هم شروع شد و من یه تبریک خشک و خالی تو این وبلاگ نزدم.دیگه امروز با خودم فکر کردم که سال جدید شروع شده ،زشته من تریپ گلابی وار به خودم بگیرم و  هیچ واکنشی نشون ندم.خلاصه نوروزتان پیروز،هر روزتان نوروز...اصلا اصلش همینه که هر روزتون عید باشه و یه روز جدید.وگرنه این تقویم بازی ها بهونست برای اینکه گذر زمان رو فراموش نکنیم.

لحظه سال تحویل تو خونه ما هیچ اتفاق غیر منتظره و خاصی رخ نداد!هر کی یه طرف خونه بود.من تو آشپز خونه مشغول هنرنمایی بودم که مثلا در سال جدید که اتفاقا سال اسب هم هست()کمی هنر آشپزیمو ارتقا بدم.در آخر ماحصل زحماتم چیز تحفه و قابلی نشد ولی برای شروع بدک نبود.البته قابل ذکره به غیر از مادر عزیزتر از جان کسی از این هنر لذیذ و دلپذیر من تعریف و تمجید نکرد.البته برادر کوچیکه گاهی اشاره میکرد که حتما موادش خوب نبوده وگرنه تو کارت بیستهبرادر بزرگه هم که ایشون در به خاک مالیدن اعتماد به نفس اطرافیان مهارت ذاتی دارن و از انتقاد کردن کوتاهی نکردن و مدام این نکته رو یادآور میشدن که تو آشپز بشو نیستی(قابل ذکره که بیشتر کیک رو خودش خورد)!!البته بهش کمی حق میدم.چون من زیاد صبر و حوصله ندارم که برای انجام چنین چیزی وقت بزارم و دوست دارم هرچی که هست سریع آماده بشه و و سریع تر خورده بشه بدون هیچ زحمتی:|

اینم عکس کیک مثلا رنگین کمونیه من:دی :عکس (طعم خوبی داشت ولی ظاهرش اونی نشد که میخاستم)


در  راستای کیک پختن در وقت تحویل سال به این نکته اشاره کنم که واقعا این رسمش نیست!یعنی در حقیقت من اینجور روشی که با اون بزرگ شدم رو نمیپسندم.هرچند بهش (به قوانین آزادنه)عادت کردم.فکر میکنم تو هر خونه ای باید یک سری قوانین دیکتاتوری وجود داشته باشه.مثلا من اگه روزی خودم تشکیل خونه زندگی دادم هیچ وقت اجازه نمیدم موقع تحویل سال هرکس پی کار خودش باشه.و همه باید الزاما سر سفره هفت سین باشند و بعد از شنیدن صدای بوووووووووووووم لحظه سال تحویل ابتدا پدر خانواده و سپس من به مدت 10 -45 دقیقه سخنرانی خواهیم کرد!و به فرزندامون وظایفشون در سال جدید رو یادآوری خواهیم کرد و بعدش عیدی هاشون رو از لای قرآن باباشون بهشون میده و بعدشم همشون (هر بیستا:دی)به صف می ایستن تا تشریف بیارن و ما به هر کدوم یه دابل ماچ از روی  پیشونی و صورت مرحمت کنیم


+از اهدافی که برای سال جدید دارم یکیش این هست که ساعات خواب و بیداریمو با توجه به این متد تنطیم کنم!هرچند الان ساعت 1:43 هست و با توجه به برنامه ای که داشتم باید الان خواب باشم و حدود 3 ساعت دیگه بیدار شم ولی این حرفا سر دلم مونده بود و نمیشد که نگم.هرچند تاالآن موفق نشدم با این برنامه پیش برم ولی ناامید نمیشم و انشاءالله از فردا سحر خیزی و کامروایی رو اصل برنامه روزانه ام قرار میدم

+اینم یه عکس از جیگر بنده که از اقوام هستن:عکس