زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

منجی:دی

این فیسقیلیو امروز تو زیرزمین خونمون پیدا کردم.مامانشو گم کرده بود..رفته بود پشت کمد هی جیک جیک میکرد.تا خاستم بگیرمش سکوت کرد:|اوووخی انقد ترسیده بود. قلبش هی تند تند میزدبغلش کردم بردم حیاط گذاشتم یه گوشه.بعد پشت پنجره کمین کردم که گربه نیاد بخوردشمامانش اومد پیداش کرد برد.

 

امروز برای دقایقی حس مفید بودن و تکیه گاه بودن بهم دست داد:|


  ادامه مطلب ...

جوونی کجایی...

جوونیاش چه داغون بود  ادامه مطلب ...

بخند

تو دلم نقلِ یه حرفایی هست  **********  که بگم میری ، نگم میمیرم

بعضیا بدجوری عاشق میشن  **********  عشق یعنی تو بمون من میرم

 

تو که میری ، نفسم میگیره  **********  همه ی خستگیات یک جا چند

تو بخندی همه چی حل میشه  **********  تو بخندی ، همه چی خوبه

 

بخنـــــد ….

بخنـــــد …...

بخنـــــد ……

 

همه چی خوبه فقط دلتنگم  **********  آخه هیچی مثل دلتنگی نیست

دوتا دریاچه تو چشماته ولی  **********  هیچ دریاچه ای این رنگی نیست

 

هنوزم دورِ خودم میچرخم  **********  منو این عقربه ها هم دردیم

ساعتا از سرِ هم رَد میشن  **********  ما فقط میریم و برمیگردیم

 

تو دلم نقلِ یه حرفایی هست  **********  که بگم میری ، نگم میمیرم

بعضیا بدجوری عاشق میشن  **********  عشق یعنی تو بمون من میرم

 

تو که میری ، نفسم میگیره  **********  همه ی خستگیات یک جا چند

تو بخندی همه چی حل میشه  **********  تو بخندی ، همه چی خوبه

 

بخنـــــد ….

بخنـــــد ….

بخنـــــد …

 

همه چی خوبه فقط دلتنگم  **********  آخه هیچی مثل دلتنگی نیست

دوتا دریاچه تو چشماته ولی  **********  هیچ دریاچه ای این رنگی نیست

 

هنوزم دورِ خودم میچرخم  **********  منو این عقربه ها هم دردیم

ساعتا از سرِ هم رَد میشن  **********  ما فقط میریم و برمیگردیم

 

تو که رفتیو رسیدی به بهار  **********  هنوزم اینجا سرِ کوها برفه

آخرش عشق تو ویرونم کرد  **********  مَرد ویرون بشه خیلی حرفه

پَست&پُست!

یه نگاهی به لینک زیر بندازید:

 

نمیدونمیسم


خوندینش؟


حالا کلیپ زیرو نگاه کنید


اجرای یه نفر:دی


آقا هرچیز خاصی که قرار نیس قشنگ باشه .یکی به این بگه صدای معمولیت قشنگتره:| اصلا یکی بهش بگه خوبی تو؟:|

بعد جالبه بعضیااا میگن این آقا داره تبدیل به یکی از بزرگترین هنرمندای کل دنیا میشه!!پست مدرنه دیگه کاریش نمیشه کرد:|

نمیدونم اینجا دقیقا  چی زده به بدنش ولی به هنر رحم کنید:|


+ البته همه آهنگاش به این بدی نیست.هرچند خودم اصلا خوشم نمیاد. ولی بالاخره بعضیام از این جور آهنگا خوششون میاد.وقتی جوون تر بودم یکی از آهنگاشو شنیدم که خیلیم بد نبود.ولی با این رفتارش فک کنم اعتماد به نفس طرفداراشم از بین برد:دی


f=m

به نویسنده این جمله باید آفرین گفت:


"تجاوز،فقط فیزیکی نیست و یک زن میتونه با لباس پوشیدن و رفتارش به ذهن هر مردی تجاوز کنه!"






+و بلعکس:)

ذهن پلید

وقتی آدم در یه موضوعی مهارت بدست میاره ناخودآگاه پدیده های اطرافشم با این مهارت میسنجه.مثلا یه ریاضی دان میگه فلان موضوع و مسئله رو دیگه از چه راه هایی میشه حل کرد و...

منم وقتی 7-8بودم چون پدر گرامی منو کلاس کاراته ثبت نام کرده بودن و در این زمینه مهارت داشتم ،هر آدم جدیدیو که میدیدم تو ذهنم تجسم میکردم که دیگه چطوری و با استفاده از چه فنونی میشه این آدمو زد:|


Rabbids-Invasion

یکی از محبوب ترین کارتون هامه.مخصوصا مدل خندیدنشون:))

خیلی بغل کردنین


لینک دانلود