زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

بخند

تو دلم نقلِ یه حرفایی هست  **********  که بگم میری ، نگم میمیرم

بعضیا بدجوری عاشق میشن  **********  عشق یعنی تو بمون من میرم

 

تو که میری ، نفسم میگیره  **********  همه ی خستگیات یک جا چند

تو بخندی همه چی حل میشه  **********  تو بخندی ، همه چی خوبه

 

بخنـــــد ….

بخنـــــد …...

بخنـــــد ……

 

همه چی خوبه فقط دلتنگم  **********  آخه هیچی مثل دلتنگی نیست

دوتا دریاچه تو چشماته ولی  **********  هیچ دریاچه ای این رنگی نیست

 

هنوزم دورِ خودم میچرخم  **********  منو این عقربه ها هم دردیم

ساعتا از سرِ هم رَد میشن  **********  ما فقط میریم و برمیگردیم

 

تو دلم نقلِ یه حرفایی هست  **********  که بگم میری ، نگم میمیرم

بعضیا بدجوری عاشق میشن  **********  عشق یعنی تو بمون من میرم

 

تو که میری ، نفسم میگیره  **********  همه ی خستگیات یک جا چند

تو بخندی همه چی حل میشه  **********  تو بخندی ، همه چی خوبه

 

بخنـــــد ….

بخنـــــد ….

بخنـــــد …

 

همه چی خوبه فقط دلتنگم  **********  آخه هیچی مثل دلتنگی نیست

دوتا دریاچه تو چشماته ولی  **********  هیچ دریاچه ای این رنگی نیست

 

هنوزم دورِ خودم میچرخم  **********  منو این عقربه ها هم دردیم

ساعتا از سرِ هم رَد میشن  **********  ما فقط میریم و برمیگردیم

 

تو که رفتیو رسیدی به بهار  **********  هنوزم اینجا سرِ کوها برفه

آخرش عشق تو ویرونم کرد  **********  مَرد ویرون بشه خیلی حرفه

نظرات 2 + ارسال نظر
گلنوش جمعه 31 مرداد 1393 ساعت 10:25

آخرش سندروم آفریقایی ویرونم کرد
ایرونی سندروم آفریقایی بگیره خیلی حرفه

خدا بگم باعث بانیه این سندرومو چیکارش کنه

والا ما که سندروم نمیگیریم.سندروم متعلق به کوچه پشتی و در بغلیه

خیال دوشنبه 3 شهریور 1393 ساعت 14:30

اآخخخخخ جووووون
بازم سندرمی
اآخیییی منم این ترانه رو خیلی میدوستم
مرسی سوگلی یاداوریش قشنگ بود

چه خوشحالم میشه نخیرم ،من هرگونه سندرمیو تکذیب میکنمدر مورد من توهم بیشتر صدق میکنه تا سندروم
خواهش سیماجونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد