زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

بدون دست،بدون پا،بدون دلهره

حرفا پشت سر هم تو مغزم ردیف میشن،تند تند از کنار هم میگذرن و بدون اینکه به نتیجه برسن دوباره میرن بالا میان پایین میگن عمو یه دور دیگه!!بعد از جستجوی زیاد ریشه یه سری از مشکلاتو فهمیدم ولی نسبت به حل کردنشون ناآگاهم.به نظر من همه آدما تو زندگیشون باید نیاز به رفتن پیش مشاور یا خوندن چنتا کتاب روانشناسی رو حس کنن!حتی شده تو یه محدوده زمانی حساس.اصن کسی که تا حالا تو زندگیش با خودش به مشکل برنخورده باشه به نظرم نسبت به خودش بی اطلاعه،و حتی نمیدونه که این مشکلات و نقص هارو داره.سه شنبه از طرف دانشگاه یه فیلم رو اکران کردن که البته این اکران برای حمایت از کودکان سرطانی بود.دو تا از دوستام هم باهام اومدن،دو تا از اون دوستای همیشه خوش،همیشه خندون،و البته گاهی اوقات از شدت خوشی شبیه مشنگا میشن.قبل از پخش فیلم چنتا تصویر و نماهنگ برای پخش گذاشتن و سالن آمفی تئاتر پر شد از صدا و همهمه دانشجو ها.بعضی ازین دانشجو هام که نزده میرقصن!حالا درسته که آهنگ خیلی شاد و مفرحی بود(و البته از نظر من چقد آهنگ ناموزونی نسبت به موضوع انتخاب کردن)ولی واقعا نمیدونم با چه انگیزه ای دانشجوها دست و جیغ و هورا میکشیدن و ابراز شادی میکردن.شاد بودن خوبه ولی نه تو هر مکانی،نه تو هر موقعیتی.معصومه میگه توئم دست بزن انرژیت تخلیه شه ،چیه عین پیرزنا نشستی!گفتم آخه تو یه نگاه کن به عکسای نماهنگ.ببین واقعا اینارو میبینی دلت ریش ریش نمیشه؟آدم گریش میاد،مناسبتی نداره من انرژیمو تخلیه کنم!خدا به پدر و مادر این بچه ها صبر بده.آدم عکسشونو میبینه غصه دار میشه چه برسه به اینکه یکی ازین بچه ها تو خونش داشته باشه.

اینکه میگم همه آدما نیاز به روانشناس دارن اینجا مشخص میشه.حتی اونایی که زیادی شادن،زیادی میخندن!شاد بودن زیادی هم به نظر من یه ایراده رفتاریه.ابراز شادی تو همه جا یه مشکله.یکی زیادی شاده،یکی هم در به در دنبالشه ولی پیداش نمیکنه.خیلی دلم میخاد با یه آدم با تجربه حرف بزنم،یکم منو به راه راست هدایت کنه!

+پیشنهاد قابل تامل

توضیح:این آدم میتونه ادعا کنه که به خدا خیلـــــــــــــــی نزدیکه.کاش قد یه نخود از ایمان و اراده ایشونو من داشتم:(

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 16:35

دخترم بیا پیش خودم تجربه دارم راهنماییت میکنم...
جدا از شوخی سخت نگیر سوگلی جانم
یسریا همینطورین دیگه کاریشون هم نمیشه کرد...زیاد هم که بهشون تذکر بدی چرت وپرت راجبت میگن...پس سکوت بهترینه!
امیدوارم همه مریضا شفا پیدا کنن...

مامااااااااااان ریحووووووووووون
بابا من با اونا کاری ندارم.هرکی هرجور میخاد باشه.خودم داغونم الان
منم امیدوارم

مرزیه پنج‌شنبه 9 آبان 1392 ساعت 20:00 http://www.bagh-dar-bagh.blogfa.com/

وایییییی اون انیمیشنه عــــــــــــالی بودد.. دمت گرم

دم شما هم

فاطمه شنبه 11 آبان 1392 ساعت 20:03 http://fatemeheidari1390.blogfa.com/

حرفاتو قبول دارم دوسی...
باید رفتن پیش مشاور و روانشناس و خوندن کتابای روانشناسی تو کشور ما فرهنگ سازی بشه...فیلم پژمان رو نمی دونم می بینی یا نه اون داره یه مقدار رو فرهنگ رفتن پیش روانشناس کار می کنه....
ولی بنظرم تا باشه از این مشکلاتی که منجر به سرخوشی و شاد بودنه...
+‍پیشنهادت واقعا قابل تامل بود...متاثر شدم....
کاش ما هم بیشتر قدر بدونیم...

سلامم
آره میدیدم
البته رفتن پیش مشاور خوبه ولی اینکه بتونی مشاور خوبی پیدا کنی خیلی سخته.یکی از علت هایی که من تا حالا پیش مشاور نرفتم همین بود که آدم این کار دور و برم کم هست.یعنی تو کارشون مهارت ندارن.خوب آدم میترسه یه مشاوره ای بدن که از اینم که هستیم بدتر شیم
+دم این پسره گرم

نگاه یکشنبه 12 آبان 1392 ساعت 01:45

سلام
متاسفانه من اون آدم با تجربه نیستم
اما با صحبت هات خیلی موافقم
هر چیزی جای خودشو داره و اگه از اندازه و جای خودش فراتر بره حتما یک ایراد رفتاری تلقی میشه که با ریشه یابی مشکل راحت تر میشه به راه حل پی برد
جواب سوال همیشه توی خود سوال هست!
------------------------------------------------------------------------
چه خبرا؟
حالت چطوره دوست جون؟

سلام بااانو
شما عزیز مایی
بله درست میگی،راه حل تو خود مسئله هست به شرطی که روش حلو بلد باشی
---------------------------------------------------------------
سلامتی خواهر.خبری نیس.شهر در امن و امان است
زیر سایه شما برای خوب بودن و ماندن تلاش میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد