زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

شاید تو راس میگی!

قبلا گفتم که انتخاب مشاور و روانشناس خوب واقعا کار سختیه.یه مشاوره غلط میتونه کلا مسیر زندگی رو کج کنه.جاتون خالی یه روانشناس پیدا کردم.گفتم حالا یه محک بزنیم ببینیم اولین مشاوره چطور میشه.یه مقدار صحبت کردم و گفتم سشتابمهثئمرد ئسدشنتصاضیثخبیودسنذشی و بعدش ذکر کردم که صظیربمنشبثذزد ئشدتییرر ...........و بالاخره بهش گفتم که تازگیا فراموشی گرفتم و چیزای مهم رو فراموش میکنم.نزدیک یکی دو ساله دارم روز به روز بدتر میشم .

گفت حتما بهت شوک وارد شده

گفتم نه.هیچ شوکی بهم وارد نشده

گفت پس حتما وارد رابطه احساسی شدی و کسیو دوس داری و شکست عشقی و این حرفا..

گفتم نه بازم اشتباهه.گزینه بعدی لطفا

گفت خوب اگه اینا نباشه پس حتما از عوارض افسردگیته

گفتم: چی؟؟!؟!من؟!؟!افسرده؟!؟شیب؟!بام؟؟مگه من افسردم؟!؟!؟من بابام افسرده بوده یا مامانم؟؟!؟

گفت نمیدونم.فک کنم افسرده ای.نظر خودت چیه؟فک میکنی چه علتی میتونه باعث شده باشه که تو افسرده شی؟

هیچی دیگه:| دنبال یه سیم برقم که اگه کسیوباهاش دار بزنی ، پاره نشه:|



پ.ن:بعد نامبرده هی میگه به خودت ایمان بیار!

آخه آدم حسابی!! اول یه معجزه ببینم ،بعد ایمان بیارم دیگه.همینجوری خشک و خالی که نمیشه.میشه؟ :|

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 19:47

خیلی تعجب نداره . این روانشناس ها اکثرا خودشون یکم روانی هستن . خیلی خودتون رو ناراحت نکنین/خخخخ

یه بنده خدایی(به علت فراموشی اسمش یادم رفته)میگفت کار روانشناس ها اینه که مشکلتو براشون توضیح بدی و اونها دوباره توضیحات رو به خودت پس میدن و تو فک میکنی راه حل رو بهت گفتن و در اصل از بین حرفای خودت نتیجه میگیری که کار درست چی هست..
به قول نگاه:جواب سوال همیشه توی خود سوال هست!

فاطمه سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 21:36


شیب،بام....
پس بت کلی خوش گذشته....

دوستان به جای ما

امین سه‌شنبه 14 آبان 1392 ساعت 22:44 http://over.blogsky.com

سلام
مرسی ازت سوگلی
سوگلی مشخصه شما خودت هنرمندی
مرسی که سر زدی
من هی دارم سعی میکنم این چیزی که روانشناسه گفتی بفهممم ولی نمیتونم از اخر یمخوام بخونمش بازم نمیشه
چطوری نوشتی اینو سوگلی
من فراموش دارم...باور کن
مرسی که سر زدی سوگلی
ممنون بازک سر بزن
خوشحال میشم
فعلا

سلام.
خواهشات.من هنرمند نیستم ولی هنرمندان رو دوست دارم
کجاش نامفهومه؟!
خواهش میشود.چشم اگه فرصتی بود

امین چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 01:27

سلام
شبت بخیر
اونجا که اون حرف رو که به اون روانشناسه گفتی
چسبیده به هم نوشتی خب
اونجا رو میگم

سلام.
خوب اونو به روانشانسه گفتم،خصوصیه

نگاه چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 18:50

دقیقا منم همین مشکلو دارما
میخوام از یه مشاور کمک بگیرم ولی باید اول ازش مطمئن باشم هم از رازداریش هم از دانش و اطلاعاتش!
هم از شعورش!!!!
....... و........... و........ و............. و.............
اینها بود حرف های مهم من خواهر که میخواستم به مشاور بگم

تفاهم از سر و کولمون میباره
ععععععع چقد حرف داشتی خواااااااهر مورد سوم از بیاناتت،یعنی او قسمتی که گفتی و........!!این قسمتشو منم میخام با مشاور در میان بزارم

ریحانه جمعه 17 آبان 1392 ساعت 10:35 http://manozendegi9.blogfa.com/

خو میزدی تو سرش!میگفتی چی چی میگی تو آخه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد