زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

من یک ISFPهستم :دی


ما اگه وقتی کوچیکتر بودیم ازین امکانات داشتیم الآن اینجوری نبودیم:دی 

من یکی که بعد از ؟؟سال از زندگیم تازه دارم به استعدادا و علایقم پی میبرم

آزمون میرز-بریگز تو وبلاگ یکی از دوستان دیدم!!!امتحان کنید.آزمون جالبیه.واسه من که اکثریاش درست بود :) 

 نتیجه آزمون:

کلیات
ISFP ها افرادی راحت و دوست داشتنی هستند آنها معتقدند که زندگی کن بگذار که دیگران هم زندگی کنند. آنها اغلب ساکت ، محطاط ، محافظه کارو فروتن هستند. ISFP ها در لحظه اکنون زندگی می کنند و زندگی را به صورت ساده دوست دارند. برای آنها روابط هماهنگ از درجه اهمیت فراوان بر خوردار است. این اشخاص صمیمی آرام و مهربان است و اغلب نیاز های دیگران را مقدم بر نیاز های خود محسوب می کنند.
محل کار
*آرمان گرا هستند. دوست دارند کارهای رضایت بخش انجام بدهند به شرط آنکه با ارزش های آنها سازگار باشد .
*کمال طلب هستند.
*کارکنانی همکار و صمیمی هستند. اگر به کاری که می کنند اعتقاد فراوان داشته باشند ، بسیار پر کار نشان می دهند .
*دوست د ارند مفید باشند و از کمک کردن به دیگران برای افزودن بر مهارت های علمی لذت می برند.
*انعطاف پذیر و سازگار هستند. دوست دارند با اشخاص به شکل تعاونی و هم کاری کار کنند.
*در معرض قوانین بیش از اندازه احساس محدودیت می کنند. از ساختار های انعطاف ناپذیر دل خوشی ندارد.
*از محیط هایی که در آن تعرض و تضاد میان شخص وجود نداشته باشد استقبال می کنند.
*به آنچه در لحظه به آن احتیاج دارند توجه می کنند.
*نیازی به کنترل کردن و رقابت کردن احساس نمی کنند. ترجیح می دهند که در پشت صحنه کار کنند.
*می توانند در محیط کار خود لذت و شادابی را وارد کنند.
*در شرایط اظطراری به خوبی عمل می کنند و با خود مهربانی را به محیط می آورند.
*به خاطر نداشتن قاطعیت ، نداشتن سمت و جهت و انگیزه کلافه و ناراحت می شوند.
عناوین شغلی
*هنرمند ، نقاش
*آرایشگر
* گیاه شناس
*نجار
*منشی ، کارمند
*اپراتور کامپیوتر
*مشاور
*رقصنده
*دستیار دندانپزشک و پزشک
*طراح
*متخصص تغذیه و رژیم غذایی
*کارگر کارخانه
*کارگر خدمات غذایی
*جنگل بان
*باغبان
*جغرافیادان
*زیست شناس دریایی
*مکانیک
*پرستار
*شغل درمانگر
*چشم پزشک
*چسم درمانگر
*افسر پلیس
*مسئول برنامه های تفریحی
*منشی
*آموزگار
*دامپزشک یا دستیار دامپزشک
ارتباط با دیگران
*علاقه مند ، سخاوتمند ، غیرخود خواه ، صمیمی و مهربان هستند.
*مستمعین خوبی هستند و به نیاز های دیگران می رسند.
*می توانند موقعیت های دشوار را ساده کنند و در مواقع دشواری به کمک دیگران برسند.
*بیش از آنکه با کلمات بازی منند با عمل محبت خودشان را نشان می دهند.
*به دیگران توجه فراوان دارند ، اما ملاحظات خود برای خودشان حفظ می کنند .
*به نظر آرام میرسد اما زیر این آرامش و صورت ظاهر با پیچیدگی هایی رو به روهستند.
* انتقادات را شخصی می کنند و به دل می گیرند. اغلب خود را به خاطر رفتار دیگران سرزنش می کنند.
*از برخورد و تضاد اجتناب می کنند ، مشروط بر اینکه ارزش عمیقا شکل گرفته ای در آنها مخدوش شود.
اوقات فراقت
ISFP ها کار پاره وقت را دوست دارند تا بتوانند کارهایی را که به راستی به آن علاقمند هستند دنبال کنند. که از جمله آنها می توانند به بودن با دوستان و خانواده اشاره کرد .آنها از فعالیت هایی که از دستان خود استفاده کنند لذت می برند که به عنوان مثال می توان به نقاشی کردن ، سوزن دوزی ، آشپزی و تعمیرات خانه اشاره کرد .
پیشنهاد
*در زمینه هایی که برای شما مهم هستند ، بیش تر قاطعیت نشان دهید.
*عقاید و احساسات خود را ابراز کنید و از گفتن "نمی دانم" ، "هر چه که تو بخواهی" و غیره خود داری ورزید.
*اگر در کارتان ناموفق هستید ، شغلی پیدا کنید که ایده آل های شما را ابراز کند . برای تعیین اولویت های خود کمک بگیرید و بعد شروع به کار کنید.
*گاه محبت خود را با کلامات بیان کنید.
*درباره کسانی که فکر می کنید خیر و صلاح شما را می خواهند ، بررسی کنید.
*طرح ها و پروژه های خود را ناتمام نگذارید.
*کارهایتان را به بخش های کوچکتری تقسیم کنید. وقتی هر قسمت از کارتان را انجام می دهید به خود امتیازی بدهید.
*به زمان توجه بیشتری بکنید.
*به همان اندازه که با دیگران آرام و ملایم هستید ، با خودتان آرام و ملایم باشید.
*از موفقیت های خود قدردانی کنید.
*به توانمندی های خود بها بدهید - سازگار بودن ، آرام بودن ، ملاحظه کار و باوفا بودن ، همکاری کردن ، فهیم بودن ، خود به خودی داشتن و داشتن حساسیت نسبت به دیگران.
نظرات 14 + ارسال نظر
miss azi چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 19:29 http://sarak94.blogfa.com

من esfj بودم!
باحال بود:)

:) واسه منم درست بود بیشترش

aref چهارشنبه 2 مرداد 1392 ساعت 20:19 http://25hoursanight.blogfa.com/

azmOno anjam dadam
hamash doros bod
kheyli baHal bod
mamnon ke gozashti in postO

خواهش میکنم:)

خودم پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 11:26 http://o52n.blogsky.com/

سلام
بهتون بخاطر isfp بودنتون تبریک میگم . خوبه

تبریک؟موتوچرکرم:دی
به امید روزی که همه یه isfp شن:))

نگاه پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 13:45

سلام
چه آزمون جالب و دقیقی
وکیییییییییییل

یه نیم نگاهی به ایمیل هاتون مرحمت بفرمایید بانوی من
واسه من نتیجه ESTJ شد

سلاااام
به به.خانوم وکیل ;) ایول چه درست:-X
چشم بانو.نگاهیدم.مژدگانی شما در اسرع وقت تقدیم خوهد شد:دی
رفتم خوندم خصوصیاتتو :-*

دریا پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 15:51 http://http://daryadari.blogfa.com/

اما من ESFJ بودم و هستم و خواهم بود !!
و از همین جا ب همه ی ESFJ ها سلام میکنم !!
:))

:d
ESFJهای دیگه هم به شما سلام میکنن:دی

بانو پنج‌شنبه 3 مرداد 1392 ساعت 17:06 http://www.satrhayesoozan.blogfa.com

مرسی توپاز جان.
سلام.

سلام.
:)

بانو جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 01:08 http://www.satrhayesoozan.blogfa.com

وای معذرت میخوام دوست عزیزم اشتباه جواب دادم.

:))اشکالی نداره.تاییدش نکردم:دی

فاطمه جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 14:12 http://fatemeheidari1390.blogfa.com/

سلام
من ESFJ بودم...
وب زیبایی داری...
به منم سر بزن...

سلام
ممنون.چشم:)

کاچی جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 20:08 http://www.ninibeny.blogfa.com

ای جان بزا منم انجام بدم ببینم چی درمیام!

چی دراومدی؟:دی

کاچی جمعه 4 مرداد 1392 ساعت 20:21 http://www.ninibeny.blogfa.com

منenfpشدم!

خوشا به سعادتت:دی

حدیث دوشنبه 7 مرداد 1392 ساعت 04:02

بابا دمت گرم
میدونی از کیه میخوام این تستو بذارم
حول وحوش یکسال و نیمی میشه من میدونم چیم
من یک ESTJ هستم
تبریک میگم به همه ESTJ ها :دی
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــله مثل اینکه باخانم وکیل
هم تیپیم
همین جا سلام عرض میکنم بهشون
راستی من از ذوقم فکر کنم اصلا تو نظراتم سلام نکردم
پس سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ونظر خانوم وکیل رو اون پایین تایید میکنم که حس خوبی دارم
وخیلی خوشحالم که وبلاگ زدی و افتخار دارم میخونمش
وممنون

به به پس دوتا ریفیــــق ESTJیافتم.حالا من بین دو تا وکیل چیکار کنم؟:))
ایششونم به شما سلام عرض میکنن:دی
شما هر دوتون عزیزین.من افتخار میکنم دو تا دوست مثل شماها دارم:x آیکن بوس بخل لاو

Ali... چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 00:17 http://www.my-music.blogsky.com

INTP...
مثه اینکه اینجا تنهام!
جالب بود ولی نه دقیق
یبار دوس دارم سوالای متضادشو متضاد جواب بدم ببینم چیزی میگه کلا یا نه؟!

همه تنهان:دی
آره سوالاش خیلی بامزه بود.انگار میخاس ثبات شخصیت آدمارو بسنجه:دی

Ali... چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 00:20 http://www.my-music.blogsky.com

فقط از اینکه موسیقی دان تو شغلای تیپ شخصیتیم بود خوسحالم!

ایشونم خوشحالن:دی

نگاه سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 11:39

سلااااااااااااااام حدیث خانم جانم !
قبلنا کم پیدا بودی تازگیا کلا ناپیدا شدینا به قول محسن خان حواسم هست حواست نیست...یاحقی رو میگم بابا حاشیه نسازین حالا

چه جاااالب!!!!!!! الان خیلی غلیظ غافلگیر گردیدم ما هم تیپیم!وای مامان! حدس میزدم شبیه هستیم ولی نه انقد، خوشحال شدم
منم از وجود هردوتون و آشناییتون خوشحالم
کلا انسان خوشحالی میباشم

حدیث جان تمنا میکنم به ایمیلتون یه نیم نگاه مرحمت بفرمایید بلکه اونجا به اسم یه مصلحی چیزی برخورد فرمودید
با 3پاس!

رونوشت به حدیث خانوم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد