زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

کالبد شکافی مغز


حتما شنیده اید که میگویند اگر میخواهی تعمیر کار خوبی شوی همه اجزای یک وسیله را باز کن و دوباره ببند.اگر وسیله ای کم نیامد یا اضافه نماند مطمئنا تعمیر کار خوبی میشوی.

دوست داشتم یک بار کاسه سرم را باز کنم و تک تک  اعضایش را یکی یکی نگاه کنم.دوست داشتم وقتی میبندم بعضی چیزهارا خودم حذف کنم،یا یک سری امکانات تازه تر اضافه کنم،اصلا سیستمی از نو بسازم،آدمی جدید،با علایق جدید،با ویژگی های جدیدتر..

باید سنسورهای ضعیف تری را جایگزین این سنسورهای فعلی کنم که اشکشان دم مشکشان است.

یک قسمتی از حافظه ام هست که برعکس عمل میکند.وقتی باید خاطره ای را فراموش کند،نمیکند!  وقتی باید مطلبی را به یادم آورد،نمی آورد.سر ناسازگاری دارد.باید یک فیلتر برای در ورودی اش نصب کنم تا به هرانچه که من دوس دارم اجازه ورود دهد و بقیه را از همان گوشه کنار به نحوی خارج کند.

یک قسمت از مغز برای نگهداری افرادیست که در زندگی ام نقش موثری داشتند.برای تک تکشان صندلی راحتی و نوشیدنی خنک میگذارم ،تا خسته نشوند،تا نروند،تا برای همیشه بمانند...

مرکز این کاخ تو در تو جاییست که پروژه  اصلیه غم و شادی از اینجا کلید میخورد.غم را نمیتوان حذف کرد.نمیتوان مثل یک غده بدخیم برید و انداخت بین باقالی ها.باید باشد،تا حواسم پرت نشود،تا قدر روزهایی که شادم را بدانم.شاد بودن خوب است،ولی مثل یک باقلوای خوشمزه ،اگر زیاد استفاده شود مرض قند میارود.گاهی باید طعم تلخی چشیده شود.تلخی های مفید.مثل زیتون تازه از درخت چیده شده،طعمش مثل زهرمار است ولی درون آدم را میسازد.




نظرات 5 + ارسال نظر
behzad یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 00:17

سلام خوبی وبلاگ خوب و جالبی داری
خوشحال میشم از وبلاگم دیدن کنید
در انتظار نظر زیبای شما هستیم.

انقد هول هولکی کپی پیست کردید آدرس یادتون رفت:دی

فاطمه یکشنبه 20 مرداد 1392 ساعت 07:30 http://fatemeheidari1390.blogfa.com/

چه خوب گفتی
منم واقعا احتیاج دارم به از یاد بردن خاطره ها به اینکه اشکم دم مشکم نباشه واینکه غم ها رو فراموش کنم...
واقعا کاش می شد این کاری کرد...

پس تو هم باید بری زیر دست تعمیرکار;)

خودم سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 09:17 http://o52n.blogsky.com/

سلام
ای کاشک میشید

سلام
نشدنش هم حکمتی داره:)

نگاه سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 11:29

سلام
من طرفدار جنس اورجینال دست نخورده ام!
حتی اگه غم ها باشن کنار شادی ها...اگه اشکم دم مشکمه!قشنگی من به همینه
وگرنه میشدم آدم آهنی!
سخت نگیر
زیبایی زندگی به همیناست...در ضمن هیچکس بهتر از سازنده نمیتونه ساخته ی خودشو تعمیر کنه حداقل تو این یه مورد که اینجوریه
منم به تعمیر قلبم احتیاج دارم شاید خدا قل شکسته ی منو با یه دونه ام عوض کرد
کسی چه میدونه؟!
...............................................
مطلبت قشنگ بود عسل مسل
همخوانی عکس با مطلب هم به جذابیت و گیرایی نوشته اضافه میکرد

سلااااام نگاه :-x
بله حرف شما هم درسته نگاه جونم.هیچی جای اورجینالو نمیگیره و بهترین تعمیرکار سازنده هست[شکلک دست زیر چونه و نگاه کردن به افق:دی]
قلب شکسته جای خداست:)
...................
فدامدات :">

miss azi سه‌شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 20:39 http://sarak94.blogfa.com

منم دلم یه ریکاوری مغزی میخواد

صبر کنید من تخصص جراحیمو بگیرم در خدمت همتون هستم:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد