زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

معجون درمانی!

 


چند هفته پیش  خانومی برای سخنرانی در مورد یک سری بیماری ها و راه حل طب سنتی برای درمانش در دانشگاه سمینار برگزار کرد.ولی تنها کاری که کرد ارجاع دادن ما به کتاب هایی بود که خودش نوشته بود.مثلا سوال میپرسیدیم که فلان چیزو چیکار کنیم؟میگفت اینو تو کتاب فلانم نوشتم.و فقط یک سری توضیحات سحطی داد.از اونجایی که به طب سنتی علاقه خــــــــیلی زیادی دارم رفتم دو تا از کتابای این خانومُ خریدم و تا به امروز مطالعه میکردم.

 

امروز تصمیم گرفتم یکی از معجون های درمانی این کتاب رو واسه خودم درست کنم.این معجون رو کلی تعریف کرده بود و از طعم دلنشین و رنگ زیباش!!! صحبت کرده بود.چشمتون روز بد نبینه معجون رو آماده کردم و جرعه اول رو که نوش جان کردم دنیا دور سرم چرخید.خدا بگم چیکارش نکنه.نامرد گفته بود ظاهر این معجون مثل شیرکاکائو هست در حالی که شبیه .....!(تشبیه این معجون از چهارچوب قوانین این وبلاگ خارج است) اگه ناراحتی قلبی یا مشکل خاص دیگه ای ندارید میتونید عکس این معجون!!رو در ادامه مطلب مشاهده کندی:| )

 

گلاب به روتون نیم ساعت فقط حالت تهوع .طوری که درد خودمُ فراموش کردم!

یک نصیحت از من به شما:هرکس براتون نسخه عجیب غریب پیچید اول بهش بگید جلو چشم شما درست کنه و خودش یه مقدار بخوره.اگه دیدید مشکلی پیش نیومد شما هم امتحان کنید:|

 

 

مواد به کار رفته زرده تخم مرغ.دم کرده گل گاو زبان و عسل



نظرات 8 + ارسال نظر
محمدرضا یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 12:29

سلام
با سفرنامه مشهد به روزم.
اگر دوست داشتی بیا

سلام.
آخه برادر من ،من علم غیب دارم که وبلاگ شمارو پیدا کنم؟:|
پس ادرستون کو؟:|

حدیث یکشنبه 27 مرداد 1392 ساعت 21:13

بابا میخوای خودکشی کنی راه های بهتریم هست
تو فقط بگو دردت چیه تا برات نسخه بپیچم مجانی
حتما باید بری کلی پول بدی این معجون رو ببینی
تو نمیگی اینارو میخوری شهید میشی در راه طب
بعد اونوقت من یکی مثل تو رو کجاپیدا کنم
عاشقم بشه :دی
ولی اینکه به طب سوزنی علاقه داری برام خیلی جالب بود

آقا من هروقت خواستم خودکشی کنم میام تو واسم نسخه بپیچی:))
(قسمت عشقولانه مااجرا اصلاح شد:دی)
من کی گفتم به طب سوزنی علاقه دارم؟طب سنتی جانم.سنتییییییی:دی یک کلاغ چل کلاغ میکنی؟؟؟:))

نگاه دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 18:30

دقیقا شبیه همونی شده که نگفتی...
سلااااااااااااااااااااام!
حتما عمل میکنم به توصیه آخرت
حالت چطوره؟ خوبی؟
دلم برات تنگ شده...

سلااااااااااااااااااااااام نگااه D-:
مچکرم عزیزم;;) خوبم .تو خوبـــــــی؟
دلم برات اینقد شده ( . ) اونی که تو پرانتزه اندازه دلمِ ها

نگاه دوشنبه 28 مرداد 1392 ساعت 23:38

اون جمله که اضافه کردی خیلی قشنگهههههه!
سوگلی زندگی خودمم

:)))))قربووونت .ما ایینیم دیگهههه

ریحان... سه‌شنبه 29 مرداد 1392 ساعت 11:46

سلام سوگلییییییییییییییییییییی خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چقدر پست!!!!
چرا نمیشه واسه پستای پایین نظر گذاشت!!!!!!!! :|

سلااااااااااااااام ریحاااااااااااااااااان
بالاخره شاخ کنکورو شکوندی؟
مرسی خوبم.تو خوبی؟

مطمئنی؟من الان امتحان کردم شدااا

فاطمه دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 13:59 http://fatemeheidari1390.blogfa.com/

خب چرا بعد از دیدن شکل و قیافه ش منصرف نشدی؟!
اشکالی نداره...اینم بره خودش یه تجربه س دیگه

گفتم شاید ظاهرش با بطنش فرق داشته باشه ولی متاسفانه از کوزه همان برون تراود که در اوست:دی
خدارو شکر از این تجربه زنده بیرون اومدم

الــــی... چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 17:05 http://goodlady.blogsky.com

شیرینی بده زنده موندی:)

نفری یه فنجون از همین معجونا مهمون من

[یوسف] یکشنبه 10 شهریور 1392 ساعت 11:23 http://belamaskeh.blogfa.com

(تشبیه این معجون از چهارچوب قوانین این وبلاگ خارج است)

یه همچین آدم قانون مداری هستم من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد