زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

یه انفجار در خدمتتون باشیم:دی

همین چند دقیقه پیش صدای یه هواپیما نزدیک به زمین میومد.حس و حال این فیلمایی رو داشت که زمان جنگ رو نشون میدادن.دیوار صوتی میشکنه و ....بووووووووووووم.یکی از بمبا میوفته رو یه خونه.همین لحظه رو تو ذهنم تجسم میکردم.مثلا اگه الان این هواپیما جنگی بود و یکی از بمباشو مینداخت رو سر من چه حس جالبی بود:دی

یعنی امید به زندگی تو وجودم داره فوران میکنه

نظرات 4 + ارسال نظر
الــــــی ... دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 21:33 http://goodlady.blogsky.com/

الان نیرو کمکی بفرستیم؟؟؟

هرچی تو چنته دارید بفرستید.ما استقبال میکنیم

فاطمه دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 22:18 http://fatemeheidari1390.blogfa.com/

مگه شما کجایی؟
کنجکاو شدم...

ایرانم عزیز.ایرااااان
هواپیما جنگی نبود که.ازین مسافربری ها:دی فقط یکم پایید پرواز میکرد صداش ترسناک بود

ریحانه چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 00:54

خسته نباشییییی
وای من عاشق ثالب وبلاگتممممم
مال خود بلاگ اسکای؟؟

سلامت باشی ریحوونم
قالب هم عاشق تو شده
قالبو زا جایی پیدا کردم.پس زمینه سبزشو خودم اضافه کردم

فاطمه چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 08:19

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد