زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

امسال زمستون دسته یکی دارم میرم زیاااارت...:دی

حدود 2 ساعت دیگه اولین سفر مجردی من شروع میشه

به خواهرم گفتم دلت برام تنگ میشه؟یه نگاه عاقل اندر سفیه(ازینا) کرد، گفت خودت چی فک میکنی؟:|



+نیازی به گفتن نیست چون کنار ضریح امام رضا(ع) به یاد همتون هستم

نظرات 6 + ارسال نظر
sara شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 19:36 http://love-silence.blogfa.com

التماس دعا
خوش بگذره اساسی

ممنووونم

p.t شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 22:05

سلام
به به ... خوش به سعادت سوگلی عزیز...
التماس دعا داریم زیـــــــــــــــــــــــــاد...
سلام ما رو به امام رضا برسون ...

سلام عزیزم
ممنونم
اونجا به یاد تک تکتون بودم

ریحون دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 22:12

حدیث دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 23:46

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام رفیق
سفرت بی خطر
خوش بگذره
نامرد مجردی میرفتی به ما هم میگفتی میومدیم
منم موخوام

سلااااااام ریفیییییییخ
ممنوووووووونم
جای شما ریفیقا حسابی سبز بود.
با شماها میرفتم که دیگه مجردی نبود.خونوادگی بود
ایشالا دفه بعد توئم میبرم

نگاه پنج‌شنبه 10 بهمن 1392 ساعت 09:36

زیارت قبول

ممنووونم

فاطمه پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 20:21

سوگلی واقعا انگار هرچی تلاش کردم بگم التماس دعا قسمت نبود..
زیارتت قبول بانو..

عزیزمی...من به یاد همتون بودم بی اغراق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد