زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

آموزش زبان ترکی آسان و سریع:|

از پیچیدگی و زیبایی های زبان ترکی همین بس که برای بیان حالت  دلدرد آور بودن یک خوراکی یا حالت معکوسش باید متوسل به این جمله شد:

ب سانجیلاندیرانّی لارداندی یا سانجیلاندیر میانّی لارداندی!؟! :|



+بازگردان این جمله به فارسی سلیس کاریست بس مشکل!



نظرات 6 + ارسال نظر
خیال شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 13:39

سلام سوگلی
وقتی عنوان پست رو خوندم خوشم اومد گفتم اینه خودشه
من دوست دارم زبان ترکی یاد بگیرم ولی یادم نمیدن
بعد که جمله رو خوندم دیگه هیچی گفتم همون زبان انگلیسی برام باوقارتره

سلاااااااااااااام سیما جونم
بیا من خودم یادت میدم
ترکی چیزای آسونم داره،ناامید نشو

نگاه یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 00:01

من آموزش این جمله رو به صورت صوتی میخوام
فردا مزاحم میشم

اوااااااااا خیلی سخته باید تمرین کنم
شما مراحمی بالام جااان

فاطمه یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 15:27

خیلی دوست دارم ترکی یاد بگیرم...
ولی با این تفاسیر مثه اینکه کار بسی دشواریه...

کلمات آسونم داره:دی فقط بعضی کلماتو باید مثل انگیلیسی تلفظ کرد،تلفظش مشکله یکم

p.t یکشنبه 20 بهمن 1392 ساعت 17:16

سلاااااااااااام
منم ترکی دوست میدارم ...
به منم یاد بده

سلاااااااااااااااملکم
اینجا روزهای فرد کلاس میزارم.آموزش زبان ترکی به روش سریع و آسان

خیال سه‌شنبه 22 بهمن 1392 ساعت 21:47

ایـــوا
بازم کلاس تشکیل نشده
تو بُرد که زدن روزای فرد
پَ چی شد؟!

دانشجوی محترم تعطیل رسمی بود امروزااا.تازه فردا هم تعطیله چون بین التعطیلیه

ریحون جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 00:55

:|

:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد