زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

بی خیال...

اشکایی که بی هوا رو گونه هام میریزه
قلبی که از همه ی خاطره هات لبریزه
دلی که میخواد بمونه تنی که باید بره
حرفی که تو دلمه اما ندونی بهتره
بیخیال حرفایی که تو دلم جا مونده
بی خیال قلبی که این همه تنها مونده
آخه دنیای تو دنیای دلای سنگیه
واسه تو فرقی نداره دل من چه رنگیه
♫♫♫
مثه تنهایی میمونه با تو همسفر شدن
توی شهر عاشقی بی خودی در به در شدن
حال و روزمو ببین تا که نگی تنها رفت
اهل عشق و عاشقی نبود و بی پروا رفت


+صدای قمیشی ازون صداهاییه که باید ریخت تو فنجون و خورد:| در این حد صدای گیرایی داره:|

نظرات 4 + ارسال نظر
حدیث جمعه 6 تیر 1393 ساعت 22:57

به به به به چه شود
بعد از توهم زدی تو بی خیالی
حتما بعدشم خاکیه
چطوری شما ؟
سلام
یه وقت نری تو آشپزخونه
یه وبلاگی بود عضوش بودی
اسمش چی بود؟
چرا تعطیل شده؟

چه کنیم دیگه..این یه دوره هست باید طی بشه
همممم تو خوبی؟
علیک سلااام
اتفاقا هم دستور پخت دارم دو تا ،هم عکساش تو دوربینه ولی مبدلم نیست که بریزم تو لپ تاپ

p.t شنبه 7 تیر 1393 ساعت 10:56

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام
خیلی هم عالی ...
منم صداشو خیلی دوست دارم...

سلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام پی تی جون
منم خیلی هم سبکشو هم صداشو هم شعراشو

گلنوش شنبه 7 تیر 1393 ساعت 13:24

سلاااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممممم
چطوری سوگلی جونم
اینجا هم خبر از سنروم آفریقاییه؟؟؟
بیخیال حرفایی که تو دلم جامونده
بی خیال قلبی که اینهمه تنها موندههههههههههه

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااممممممممممممممممممممم گلنوش عزیزم
خوبم عزیزم
آره به گمونم

ریحون دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 20:16

قالبت کووووووووو :(

دارم یه جدیدشو درست میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد