زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمین جای قشنگی نیست ولی باید مدارا کرد

الان من شجوری شدم؟


قالبم خیلی شیک شده.نه؟؟  اوهوم...میدونم... میدونم

 


اول این عکسو به عنوان هدر انتخاب کرده بودم!


+چقد زمینی شدم!:|


نظرات 7 + ارسال نظر
p.t سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 18:37

سلاااااااااااااااااااااااااااممممممممممم
فوق العادهست ...
تبریک میگم ....

سلاااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممم
ممنون پی تی جون

ریحون چهارشنبه 11 تیر 1393 ساعت 14:11

خوشگلههههه
این قشنگترهههههه

گلنوش پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 13:40

سلاااااااااااااااااامممممممممممممممممم
سوگلی عزیززمممممممممممممممممممممم
اولا که قالب نو مبارکککککککککککککککککککککککک
خعلییییییییییییییییییییی خوشگله

دوم که می خواستم یه عالمههههههههههههه تشکر کنم نمی دونی چقد برام جالب بود اومدم دیدم لینک اون آهنگ رو واسم گذاشتی چقد برا جالب بود که می دونستی من پاشایی دوست دارم و سریع اومده بودی واسم کامنت گذاشته بودی
خیلی برام دوست داشتنی و جالب بود این کارت
چند روزه می خوام از همه تون تشکر کنم توی وبلاگم اما هی وقت نمیشه حالا اجالتا این تشکر رو از من قبول کن تا بعدا اگه قسمت شد پست بذارم
بازم مرسییییییییییییییییییییییییییی دوستممممممم

سلاااااااااااااااامممممممممممم گلنوش عزیز
ممنونم
خواهش میکنم عزیزم دیگه خراب رفیقیم ما
من کاری نکردم.امیدوارم دوسش داشته باشی که میدونم داری و خوشحالم ازین بابت

p.t دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 11:48

اینم قشنگهههههههههههههههههه

مرررررررررررسی پی تی جون

حدیث چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 20:11

سلام رفیق
عکسو کوچیک کردی کره زمین معلوم شد چه خوب شد
خیلی خوب شد
مبارک باشه این تغییر

مرسی ریفیق
فتوشاپم فونت خوب نداشت که چیزی رو عکس بنویسم

گلنوش جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 11:50

چرا ما دیگه نمی تونیم نظر بدیم
من همه نظرامو میام اینجا می نویسما
جنبه ندارم
خب هر فونتی داشته باشی توی فتوشاپتم دردسترسه که!!
خاله قلبون اون علوسک هدر بره که داره باهاش بای بای میکنه
خوبی سوگلی عزیزم؟
سلااااااااااااااااامممممممممممممم

سلااام گلنوش جون جونم
درستش میکنم ایشالا به دلایل فنی بسته بود
کلا سیستمم داغون شده،همه فونتا قدیمین.
اااااوووخی ها منم دوسش میدارم.حدیث پیداش کرده
خوبم عزیزم.امیدوارم تو هم خوب باااشی

ریحون یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 00:28

سلااااااااااام
آقااااااااااااااا
چرا نمیشه کامنت گذاشت؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبی سوگل؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلااااااااام
خاااااااااانوم
به زودی درست میشه
خوبم ریحووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد