زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

قطعا عاشق نشدم!:دی

زیر بارون با توام تو خیابون با توام

تو دلم برف اومده من تو زمستون با توام

..........

من تو خیالم با توام تا خوبه حالم با توام

فنجون قهوه‌م خالیه اما تو فالم با توام

خواهشی دیگه ندارم این آخریشه

زیر بارون...!


نظرات 3 + ارسال نظر
p.t چهارشنبه 12 آذر 1393 ساعت 19:50

سلام
ای بابا
حالا مثلا عاشق بشی چه عیبی داره دخترم؟
یه عشق واقعی
خیلی هم عالی

سلام پی تی جون
خب عاشقی که مشکلی نداره،منم دلم میخاد عاشق یکی بشم ولی نمیشم موتواسفانه
ان شاءالله

گلنوش یکشنبه 16 آذر 1393 ساعت 12:42

سلاااااااااممممممممممممممم
عاشق شدی؟
.
.
.
ایشالا بعد محرم صفر :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

سلاااااااااااااااممممممممم
نهههههههههههههههههه
.
.

ریحون شنبه 6 دی 1393 ساعت 01:51

سلام سوگلییییییییییی چطور مطورِی؟؟
با کامنت گلنوش حال کردم وموافقم!

سلام ریحووووووووون
خوبم تو خوبی؟
شیطونه میگه یه کمربند بردارم همتونو سیاه و کبود کنم تا دیگه ازین حرفای چیز نزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد