زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

زیباسازی

آیا امتحانات پایان ترم خود را تمام کرده اید؟:|

آیا حوصله تان در خانه به سر میرود؟:|

آیا تنبل و یک جا نشین شده اید؟:|

آیا دلتان میخاهد مفید باشید؟:|

پس با ما همراه باشید:|


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


سلاااااام بر همه بیکارانِ یکجا نشین تویِ خونه!


اگه شما هم از اون دست آدمایی هستید که از درست کردن کاردستی و اینجور جفنگیات خوشتون میاد، خوب چیه مگه؟منم خوشم میاد:|

به همین منظور هرچی قوطی پنیر و جعبه و ظرفای به در نخور توی خونه رو با استفاده از پدیده دکوپاژ(:|)به ظرفای جینگله مستون تبدیل کردم و حالشو بردم

شما هم بیکار نشینید:| یه ذره از من یاد بگیرید:|




 

 

این قوطی کرم بود که تموم شده بود.اون قلبا هم از کاغذ کادو بریدم و با چسب چوب چسبوندم و از روش اسپری براق کننده زدم: )




ایشونم ظرف پنیر بود.اول کاموای صورتی و از روش گیپور چسبوندم و تبدیل شده به جایگاه ازینام:دی





اینم عکس سه تاییشون

قوطی مشکیه که یادتونه؟





منتظر کارای بعدی هم باشید

نظرات 2 + ارسال نظر
گلنوش دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 11:34

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
خیلی خوشگل شدن باریک
یعنی من عاشق این کارام
ولم کنن هی بشینم کاردستی درست کنم درس چیه ؟ :-"
استغفرالله جایگاه ازاینا چیه وای وای وای

مغسی مادام.چشات خوشگل میبینه
منم عاشق این کاراممثل بچه ها هنوز دوس دارم کاغذ رنگی جمع کنم دور و برم بشینم ازین چیزا درست کنم
چیزی نیستن اونا یه سری قلم مو مداد و وسایل نقاشیهخخخخ

p.t سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 22:28

آخییییییییی
خیلی خوب شده هاااااااااااااااااا
باریکلا

مرسیییی خاااااله پی تی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد