زمـ ـانی بر زمـ ــین
زمـ ـانی بر زمـ ــین

زمـ ـانی بر زمـ ــین

Amused To Death

بدانید که جز این نیست که زندگی این دنیا بازی و سرگرمی و آرایش نمودن و فخرفروشی تان به یکدیگر و افزون طلبی از همدیگر در اموال و فرزندان است ، همانند بارانی که گیاهان ( سرسبز حاصل از ) آن کشاورزان را به شگفت آورد سپس پژمرده شود و آن را زرد بینی سپس خشک و شکسته شود و در آخرت عذابی سخت است ( برای طاغیان ) و آمرزش و خشنودی خدا ( برای مطیعان ) ، و زندگی دنیا جز متاع فریب نیست.



دنبال یه سری شعر و موزیک انگلیسی بودم که هم ریتمش زیاد تند نباشه   بتونم بفهمم هم معنی جالبی داشته باشه که  اینو پیدا کردم.شعراشون مثل یه داستان مرموز و بعضیاشم یه تیکه هایی از تاریخو داره.کلیپ هاشونم جالبه.خلاصه اگه دنبال تقویت زبان یا شنیدن موزیکای خوب انگلیسی میگردین گروه Pink floyd گزینه مناسبیه: )


No tears to cry no feelings left
This species has amused itself to death


+راستی تا یادم نرفته کلیک 

نظرات 1 + ارسال نظر
گلنوش سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 10:35

سلاااااااااااااااام
eeeeeeeeeeeeee
بابا و داداش من خیلی پینک فلوید گوش میدادن و میدن
منم گذری میشونم :-"
هی تیچر دیم دیم دیم دارام :-"
hey teacher leave those kids alone
...
We don't need no educationÂ
We dont need no thought control

این به پست بالاییتم میخوره :)))))))))))))))))))))))))
یا
هتل کلیفرنیا ...

ولی من دوست ندارم زیاد :-"
دوست ندارم اینه ها :-"

سلااااام به روی ماهت
جدی؟؟!؟!باباتم گوش میدهه؟؟!!؟دمش گرم بابافک کنم از معدود پدرهای ایرانیه که پینک فلوید گوش میده
آره اینو کلیپشو دارم.خیلی بامزس و واقعیت
هتل کالیفرنیارو نشنیدم هنوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد